Providing guests unique and enchanting views from their rooms with its exceptional amenities, makes Star Hotel one of bests in its kind.Try our food menu, awesome services and friendly staff while you are here.
Jsem absolventka magisterského studia matematiky a biologie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy v Praze.
Mám 19 let praxe v učitelství matematiky (můj hlavní obor), dále biologie, finanční gramotnosti či informatiky na druhém stupni ZŠ. 6 let působím jako metodik matematiky na největší základní škole v Trutnově, kde jsem také členkou širšího vedení.
Mám letitou praxi v přípravě žáků devátých ročníků na přijímací zkoušky na různé střední školy v celé republice. Například v aktuálním školním roce 2017/18 jsem přivedla své žáky ze dvou devátých tříd, kde jsem vyučovala matematiku, k přijímacím testům takto připravené : v 9.A odešlo 90% žáků na SŠ a v 9.C (1.skupina) 93%.
7 let jsem se po výuce ještě individuálně věnovala také doučování žáků (v jednom školním roce jsem jich měla i 20 z celého druhého stupně) včetně těch s poruchami učení (dyskalkulie, dysgrafie).
Podílela jsem se na úpravách vzdělávacího plánu matematiky na škole, kde působím, tak, aby co nejlépe odpovídal potřebám dětí, ale zároveň je připravil na budoucí testování a přechod na SŠ. Kromě toho se pravidelně se svými žáky účastním matematické olympiády, kde nadané děti dosahují velmi slušných výsledků.
Používám moderní metody aktivního učení a moderní pomůcky (interaktivní tabule, počítače). Matematiku nejraději učím formou řízeného objevování (teaching by asking) a ráda zařazuji do výuky mezioborová témata a souvislosti.
6 let vyučuji také finanční gramotnost, jejíž výuku jsem za pomoci vedení školy zavedla, a to v souladu s novým obsahem Rámcových vzdělávacích programů. Absolvovala jsem proto dvouleté vzdělávání u AISIS podpořené jednou z největších bank v ČR (projekt s velkým důrazem na skupinovou výuku s názvem Rozumíme penězům).
Matematiku považuji ze nástroj nejen k rozvoji všech druhů myšlení u dětí, ale také k rozvoji samostatnosti, kreativity a spolupráce. U dětí se snažím zohlednit individualitu (nadání nebo naopak poruchy učení) a k matematice přitáhnout i méně zdatné žáky.